aku dan diriku

My photo
kota batu metropolitan
xdak apa2 yg menarik kot..malas la nk discribe..kang takabur plak jadinya..

Saturday, October 24, 2009

nk story cikit nie..

haaaa..semalam member aku kat kg msj aku..xpena2nya dia msj aku..tup!tup!msj..apa kejadah la plak mamat ni kan..then terus aku baca.."Akum..kjan selamat besalin baby boy kemarin kui6"..ha tu lah msjnya..wahhhhhh...seribu mcm perasaan timbul..tp yg paling byk..hepi la..errmmm..mesti korg tertanyakan??nape aku hepi??sape kjan 2??hehehehe...
kak jan atau norizan nama penuh dia..xgf aku masa skolah dulu..dah dpt baby dia..tumpang hepi.hehehehe...tapi dak2 ni ajak pi..aku plak xleh balik..huhu..xpe lah kan..nnti la ada masa aku pi la jenguk2 baby dia..hehehe..suke2...
xtau nk tulis apa sgt..tapi yg penting ari nie..
2 perkara berlaku..1 hepi..1 sedih..
tapi nevermind..just look in front of u..jgn pandang belakang.hehehe..
yg penting..masih mampu tersenyum..
gembira dgn kegembiraan org lain..memadai bg aku..
suke3..hehehe

No comments:

Post a Comment