aku dan diriku

My photo
kota batu metropolitan
xdak apa2 yg menarik kot..malas la nk discribe..kang takabur plak jadinya..

Tuesday, October 20, 2009

bila mencintai seseorang..

aku rasakan..sejak aku jatuh cinta kat dia..hidup aku down gile..malas nk buat kerja..pi ofis..melepak je..main facebook..baca ntah pape..pelikkan??mula2..aku igt aku jatuh cinta skali lg nie..aku akan hepi..tapi ..xtau lah..kejap aku hepi..kejap aku sedih..aku buat2 hepi pon ade gak..aku jadi xtentu arah..nk merapu je..bukannya apa pon..saja nk sedapkan hati sendiri..
tapi semua nie..sbb cinta aku pd dia..aku saja yg bertepuk..masakan nk berbunyi..so terima lah kenyataan..
masalahnya...aku dah cuba ni..dah penat..nk tinggal je cm2..terpiki plak menyesal kang..yela..sbb aku xtau perasaan dia pd aku..yg dia pon..jgn la diam jer..maka..tertanya2 la aku nie..
argghhhhhhhh...penantian itu 1 penyeksaan..
skg..aku masih menunggu jawapan dari dia..
mungkin aku kena sedar dan cermin diri sendiri kot..
...
cinta ini..
datang xpernah aku undang..

No comments:

Post a Comment