aku dan diriku

My photo
kota batu metropolitan
xdak apa2 yg menarik kot..malas la nk discribe..kang takabur plak jadinya..

kembara jalanan

Loading...

Saturday, October 24, 2009

nk story cikit nie..

haaaa..semalam member aku kat kg msj aku..xpena2nya dia msj aku..tup!tup!msj..apa kejadah la plak mamat ni kan..then terus aku baca.."Akum..kjan selamat besalin baby boy kemarin kui6"..ha tu lah msjnya..wahhhhhh...seribu mcm perasaan timbul..tp yg paling byk..hepi la..errmmm..mesti korg tertanyakan??nape aku hepi??sape kjan 2??hehehehe...
kak jan atau norizan nama penuh dia..xgf aku masa skolah dulu..dah dpt baby dia..tumpang hepi.hehehehe...tapi dak2 ni ajak pi..aku plak xleh balik..huhu..xpe lah kan..nnti la ada masa aku pi la jenguk2 baby dia..hehehe..suke2...
xtau nk tulis apa sgt..tapi yg penting ari nie..
2 perkara berlaku..1 hepi..1 sedih..
tapi nevermind..just look in front of u..jgn pandang belakang.hehehe..
yg penting..masih mampu tersenyum..
gembira dgn kegembiraan org lain..memadai bg aku..
suke3..hehehe

kembali..

hehehe...akhirnya..aku kembali..setelah hampir 4 bulan aku hilang dlm dunia yg aku cipta..hari ni..aku kembali ke dunia realiti..aku,khir dan sesuatu..pada aku..sesuatu itu adalah hidup aku..

akhirnya aku faham...

assalamualaikum buat semua pengembara dunia..apa yg korg cari..dan apa yg aku cari..mgkin ada persamaan..mgkin juga jauh di persimpangan..ada perbedaan..

ermmm...bak kata dia.."kita faham"..dan buat sekian lama..akhirnya aku memahami..dan aku masih mampu tersenyum..
dan..aku tau..dimana aku bermula...akhirnya aku kembali ke tempat asal..
biar tiada sesiapa jua yg memahami..
untuk dia..terima kasih..
dan aku tidak pernah kesal mengenali dirimu..

Tuesday, October 20, 2009

bila mencintai seseorang..

aku rasakan..sejak aku jatuh cinta kat dia..hidup aku down gile..malas nk buat kerja..pi ofis..melepak je..main facebook..baca ntah pape..pelikkan??mula2..aku igt aku jatuh cinta skali lg nie..aku akan hepi..tapi ..xtau lah..kejap aku hepi..kejap aku sedih..aku buat2 hepi pon ade gak..aku jadi xtentu arah..nk merapu je..bukannya apa pon..saja nk sedapkan hati sendiri..
tapi semua nie..sbb cinta aku pd dia..aku saja yg bertepuk..masakan nk berbunyi..so terima lah kenyataan..
masalahnya...aku dah cuba ni..dah penat..nk tinggal je cm2..terpiki plak menyesal kang..yela..sbb aku xtau perasaan dia pd aku..yg dia pon..jgn la diam jer..maka..tertanya2 la aku nie..
argghhhhhhhh...penantian itu 1 penyeksaan..
skg..aku masih menunggu jawapan dari dia..
mungkin aku kena sedar dan cermin diri sendiri kot..
...
cinta ini..
datang xpernah aku undang..

Monday, October 12, 2009

langkah permulaan..

aku hanya insan biasa yg mencari ruang utk meluahkan secebis perasaan..
mungkin juga mgharap simpati makhluk yg bernama manusia..

ari nie..aku tinggalkan semua.semuanya..kerana.......????...
cuba memberi ruang pada diri utk merasa..memujuk hati sendiri..
apa itu kebahagiaan??
masih adakah kesempatan utk aku merasakannya..walaupun sedetik..

aku mencari sesuatu untuk menyatakan sesuatu..
tapi..pada siapa??