aku dan diriku

My photo
kota batu metropolitan
xdak apa2 yg menarik kot..malas la nk discribe..kang takabur plak jadinya..

Wednesday, March 10, 2010

sambungan..crita bengong!!!

hahahaha...dah smpai shah alam..cari opis bos aku plak xjumpa2..xpe la..akhirnya jumpa..dah pi karangkraf..then selesaikan semua..
tup2...minyak plak xde..isi la minyak ngn duit td..isi rm30..so baki ada la rm19.sen2..bape ntah..hahaha...dah nk balik..tup2...surat lg satu xtertandatgn plak...patah balik..hahaha...
dah lapau ni..mkn la dulu..bayar tuk 2 org..rm10..baki rm9.sen2..mmg tawakal je ni..hope tol xbyk lg dah..sib baik mmg xbyk..

dlm perjalanan pulang 2..leh plak dak2 opis kol..bgtau ada sekolah kol..sbb aku xsmpai2 pi pameran n ceramah..setau aku..sekolah td yg aku xpi..aku dah setle ngn cikgu tuh...rupanya sekolah lain plak..smk st. gabriel..aku pon jadi konfius..seigt aku..program 2 11hb..xkan la aku lupa plak kan..ceramah kul1.30..aku jam 2.30 kat shah alam lg..so telah menggabrakan aku la kan...(gelak dulu yg penting!hahahahahah..)..aku nk pastikan betol ke tak..so balik opis..semak2..mmg 11hb pon..sekolh 2 silap tulis hari..ada ke patut..11/3/2010 (rabu)..mmg la aku set dlm pale otak aku ni ikut tarikh..11hb adalah hari khamis mangkuk..hahahah...aku mmg mati2 dah set dlm otak aku ni hari khamis..mmg dlm kalendar..11hb tuh hari khamis..hahahaha...
semuanya telah menggabrakan aku..mmg kecoh opis dibuatnya..cikgu sekolah 2 kol siap marah2..so silap sapa ni kan???bikin gabra je..
so aku pon dgn relax..xpe la cikgu...saya bg ceramah je la hari ni..pameran mmg xdpt la..dh petang ni..hahahahah....bg ceramah dari kul4 smpai kul5.15..hahaha...

lawak2...duit n silap tarikh punya pasal..

moral of the story..sentiasa pastikan duit anda ada dlm kocek..tuk kecemasan!!!!

No comments:

Post a Comment